"You're so cool"

"Betty Blue" och "True Romance" ... I love those movies. 

En av favoriterna såg jag idag... Jag minns när jag såg den första gången. Det var med dig. 
 
Jag tror du kan många av replikerna utantill än idag;
 
A.: "Do you love to get pie after a good movie?" 
 
C.: "Wait a second. I'm trying to keep this hole thing in perspective . You just said you love me and if I say I love you and just ... ... and you lying to me I'm going fucking die." 
A.: "I'm not lying to you. And I'm swear from this moment I'll never lie to you again." 
 
Drexel: "Pretend this ... bitch, you know what I'm saying? And you are you..." *PANG* 
 
Elvis: "Clarence, I like you. Always have, always will" 
 
A.: "Okydoky doggy daddy"
 
A.: "You're so cool" 
 
 
 
Jag skrattar när jag ser på den, har samma känsla varje gång.
Och jag kan höra dina ord, hur du skrattar, kommenterar och immterar karaktärerna på de mest roliga vis. Det har tagit mig lång tid att kunna se den här filmen igen, eftersom att jag alltid minns tillbaka första gången som jag såg den; hur slutscenen fångade mig, hur du log och sa att du var så jävla glad över att jag fastnat för ännu en sån där film som bara du tycker om. 
  Ja, du har rätt; Den är förjävla bra. 
Texterna och Tankarna | |
#1 - - Jasmine:

Awie <3

Svar: :* <3
Elmo

Upp